Het is een actueel thema: alles wordt duurder. Energie, grondstoffen, personeel, producten, etc. De hoge inflatie raakt iedereen. Door deze prijsstijgingen kunnen leveranciers tijdens lopende opdrachten in de problemen komen. Hoe ga je hier als aanbestedende dienst mee om? Zie je het als ondernemersrisico of heb je een verantwoordelijkheid als goed opdrachtgever?
Tijdens dit IPNN café gaan we in gesprek over hoe je kunt omgaan met prijsstijgingen bij lopende en nieuwe aanbestedingen.
15.15 Inloop
15.30 Prijsstijgingen: hoe ga je hier als aanbestedende dienst mee om?
16.30 Ervaringen uitwisselen: casussen en best practices van andere IPNN leden
17.00 Netwerkborrel
Datum: 9 februari 2023
Tijdstip: 15.30-17.00
Locatie: UMCG Groningen
Deze bijeenkomst is toegankelijk voor personen van bij Inkoop Platform Noord-Nederland aangesloten instellingen die vanuit hun functie te maken hebben met inkoop en aspirant leden van het IPNN.